Sinds 1 januari 2016 help ik als zelfstandig ondernemer opdrachtgevers bij het vormgeven van diverse geschreven uitingen. Onder andere begeleiding bij inschrijvingen (bij communicatie leest u het resultaat hiervan), websiteteksten, standaard bedrijfsinformatie, nieuwsbrieven, rapportagevormen en gerichte actieplannen (onder andere op gebied van MVO algemeen, social return, KPI’s, afvalmanagement en duurzaamheid). Voor mijn start zzp-er, deed ik ruim 18 jaar ervaring op in de facilitaire dienstverlening op het gebied van:
- Communicatie (o.a. websiteteksten, inschrijvingen aanbestedingen, rapportages, plan van aanpakken, persberichten, blogs en vacatures)
- Commercie
- Ondersteuning en contractbeheer (zoals calculaties en contractmutaties)
- Beleidsvoering facilitaire zaken en daaruit voortvloeiende projecten
- Kwaliteitsbeheer (belevings-/tevredenheidsmetingen en kwaliteitscontroles schoonmaakonderhoud)
- Coördinatie / leiding over diverse projecten / afdelingen
- Inkoopprocedures / Europese Aanbestedingen
Deze werkzaamheden verrichtte ik vanuit de opdrachtgeverskant bij een gemeente en een universiteit, vanuit de opdrachtnemerskant bij een schoonmaakbedrijf en als intermediair bij een adviesbureau in facilitaire diensten.
Een uitgebreider overzicht van mijn ervaringen treft u aan op LinkedIn.
Reacties op mijn werkzaamheden leest u hier.